Šílená policie

30.03.2010 12:32

Jsem jeden z těch co seděl v buse kde seděl i Richi,takže vím jak vše bylo a musím potvdit Richiho slova,lépe bych to asi nenapsal.Postup policie byl naprosto šílený,neskončilo to jen nesmyslným vyvedením Richiho,bylo toho více.Kdyby policisté vyvedli těch několik málo lidí co udělalo škody na buse a ostatní nebuzerovali bylo by vše v rozumných mezích a jelo by se dál.Bohužel po rozbití bočního skla se stálo a dlouhé minuty nikdo nevěděl co se děje.Pak nás pouštěli po jednom neuvěřitelně pomalu na focení obličeje s občankou u hlavy,kdo nadýchal dostal želízka a byl odváděn potupně většinou dvěma policisty hlavou skloněnou,kdo nenadýchal šel na policejní stanici,většina na tu poblíž stadionu,(výjimečně jsem ve vlaku kupodivu měl jen trochu piva tak jsem nic nenadýchal jinak bych byl na záchytce možná taky).Po nějaké době skupinka na stanici byla po jednom,v jednom případě otec se synem po dvou u výslechu a jsem přesvědčený že nikdo neřekl ani ň,což je solidární.Ke stadionu jsme dorazili na začátek druhé půle,fandilo se za sektorem hostí...Na Bazalech jsem byl asi sedmkrát,osmkrát ale tohle jsem tedy ještě nezažil a doufám že již nezažiji.Kdyby zatýkali vyníky,ok,ale zatýkat lidi co se snaží situaci řešit jako právě Richi je opravdu dementní nápad,naopak by policie měla být za takové lidi moc vděčná!Po cestě zpět drtivá většina lidí zalezla do hospody a čekala na zadržené,já s kamarády bohužel museli bezpodmínečně do práce takže jsme čekat nemohli,být to o víkendu nebyl by to problém,ale debilní pondělí a úterý k tomu...Mám info že většina lidí jela zpět vlakem ve 23:35 ale neodjeli všichni,někteří zadržení tam zůstali přes noc,přesný počet nevím.

Stahler

zdroj: slavistickenoviny.cz

Diskusní téma: Šílená policie

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek


TOPlist