Policejní stát?

03.05.2010 12:24
Jsem rovněž jeden ze zúčatněných "chuligánů, stáda, hovad a bůhví" , jak mě nazvala média. Jen bych rád podotkl, že jsem otec 3 dětí, prostě mám rád fotbal a tak jsem si vyrazil. Bohužel stupidita a demence Policie ČR v Ostravě
se ukázala naprosto bezmezná. Té stejné policie , která není schopna ve svém vlastním městě chránit pořádek, která není schopna zvládnout hordy vymaštěných Poláků, jezdící zápas co zápas na Baník, té stejné policie, která mi jako občanovi Prahy neumožní svobodně a volně chodit po Ostravě, aniž by se mi něco stalo. Té policie, kterou jsem tedy poslouchal přesně podle jejích pokynů, a která jak prezentuje, chtěla zabránit střetu se skupinkou Baníkovců. Podle mé selské logiky by bylo daleko jednodušší a snažší, eliminovat tu skupinku cca 20 baníkovců, která se k nám přiblížila, než naprosto cíleně a okatě, nejen podle videí, zaútočit na 350 hlavý dav fanoušků Sparty!!

Takhle ale zjevně ostravská policie nepřemýšlela. Evidentně zvolila zákrok daleko složitější, avšak přesně ve stylu " My těm pražským sráčům ukážeme ", což ostatně nejeden z příslušníků komand dával ostentativně a hlasitě najevo.Doslova !!! Já měl to štěstí, že jsem se ocitl v té lepší půlce, která byla jen nesmyslným pochodem odvedena na jakýsi plac a perlustrována. Na mé četné dotazy, proč a kam mě vedou, když jsem se ničeho nedopustil, byla pouze vždy jedna a ta samá odpověď. Rána obuškem. Snažil jsem se hovořit s velitelem zásahu, který v hodnosti plukovníka absolutně odmítal jakoukoliv komunikaci a jen se smál.. Rád bych podotkl, že u celé té akce byl od začátku štáb televize Prima,včetně útoků Policie a našich snah o rozhovor s velitelem zásahu, který má natočeno mnoho, mnoho záběrů, jak se věci ve skutečnosti měly, ale odvysílány nebyly, přesně ve stylu senznace, odvysíláme pouze to co se nám hodí.

Finální výsledek všichni známe. Lži, polopravdy a konstrukce policejního tiskového mluvčího severomoravského kraje, který by odsouhlasil i 3 světovou válku, jen aby se zavděčil. Skutečně muž na svém místě:-(( Ač nerad, musím zde napsat o naprosto korektním přístupu vlakové policie, jedoucí s námi z Prahy. Také nebyl důvod, jakkoliv zasahovat a pokud už se jeden objevil, bylo to vyřešeno promptně a konkretně, jak jsme se dočetli. A tak mě jen celé tohle jednání ostravské policie utvrdilo v přesvědčení, že je to počínaje velitelem zásahu,přes tiskového mluvčího až po posledního bijce z řad robokopů jen banda zakomplexovaných a zamindráčkovaných chudáčků vůči Praze, kteří jsou v řadách Policie ČR jen pouhým odpadem a skutečně mohou sloužit jen tam, kde se mísí nezaměstnanost, sociální slabota a demence. Všude jinde, ve všech civilizovaných městech by s nima totiž zákonitě museli vyrazit dveře!!

A já jen doufám a pevně věřím, že tenhle demonstrativní zákrok blbečků z jižního Polska nás všechny vyburcuje k tomu, aby příští výjezd na Baník byl ještě daleko monstroznější a větší, než tento!! Bez ohledu na to, zda budeme hrát o titul, či nikoliv. Věřte, že neznám báječnější pocit, než vidět ostravské hlavní nádraží v obležení modro ,žluto, červené ekipy !! Ať si Ti hošani z chacharistánu uvědomí, že hlavní město je jen jedno, i kdyby se na hlavu stavěli!!

P.s. A ještě , alespoň za mě díky Pepé Chovancovi a panu Kasíkovi. Oni totiž přesně pochopili oč jde.

janecek
 
zdroj: Sparta Forever

Diskusní téma: Policejní stát?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek


TOPlist